Palautukset

PALAUTUKSET

Kaikilla tilaamillasi tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee myös ALE-tuotteita.

Palauttaminen on ilmaista. Voit palauttaa tuotteet Sail Tech Oy:n Lauttasaaren noutopisteeseen/varastoon (Veneentekijäntie 2, 00210 Helsinki) sen aukioloaikoina ma-pe klo 8-16 ja postitse.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia, ja alkuperäisten hintalappujen sekä etikettien tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Saat sovittaa tuotteita kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen tai pakkauksen myyntikunnon kärsimättä. Jos olet kuitenkin ottanut tuotteen käyttöösi, vastaat tavaran arvon alentumisesta. Tavaran arvon alentuminen määritellään kohtuuden mukaan. Vaatteiden ja kenkien osalta arvo voi alentua hyvin lyhyenkin käytön jälkeen olennaisesti. Jos tuote on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tavarasta sen koko arvolla. (KSL 6:18.2)

Miten palautetaan?

  1. Tee sähköinen palautusilmoitus

Klikkaa tilauksen yhteydessä Svea Payments Oy:lta saamasi sähköpostiviestin Ostajan Apulainen -linkkiä. Valitse toiminto, seuraa palvelun ohjeita ja ilmoita palautettavat tuotteet.

  • Pakkaa palautuslähetys ja liimaa palautusosoitetarra pakettiin

Pakkaa palautettavat tuotteet ja niiden mukana tullut lähetyslista alkuperäiseen lähetyspakkaukseen. Palautettavan tuotteen tulee olla hyvin pakattu ja alkuperäispakkauksessaan. Liimaa lähetyksen mukana tullut palautusosoitetarra näkyvälle paikalle pakettiin.

  • Vie palautuslähetys Postin toimipisteeseen

Lähimmän Postin toimipisteen löydät osoitteesta www.posti.fi.  Merkitse palautuslähetykseen GSM- numero 040 4509853 Postin ilmoituksia varten. Pyydä palautuslähetyksestä kuitti palvelupisteestä ja säilytä se. Kuitti on tosite tuotteen palautuksesta.

  • Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi palauttaa myös Sail Tech Oy:n Lauttasaaren noutopisteeseen/varastoon sen aukioloaikoina (ma-pe klo 8-16) veloituksetta.

Muistathan ottaa tilausvahvistuksen tai kuitin mukaasi.

Huomaathan, että Lauttasaaren varaston noutopisteessä ei makseta rahapalautusta, vaan hyvitys tapahtuu kuten normaalisti verkkokaupassa.

Käsittelemme palautuksesi mahdollisimman pian. Palautuksen saapuminen varastollemme voi kestää 5-10 arkipäivää. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, kuittaamme peruutuksen, jonka jälkeen Svea Payments Oy hyvittää rahasi takaisin. Mikäli olet tilannut tuotteita laskulla tai osamaksulla, saat laskun kun olemme käsitelleet palautuksesi.

VAIHTO

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa tai väriä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@sailtech.fi. Varmistamme, että haluamaasi kokoa tai väriä on jäljellä ja varaamme tuotteen sinulle. Vaihdoista ei tarvitse ilmoittaa Svea Payments Oy:n palveluun, vaan tuotteen postittaminen Postin palautuspalvelulla palautusosoitteeseen riittää. Liitä pakettiin vielä yhteystietosi ja mihin kokoon tai väriin tuote vaihdetaan. Tuotteen vaihtamisesta emme peri lähetyskuluja.

REKLAMAATIOT

Jos haluat reklamoida verkkokaupasta ostamastasi tuotteesta, niin ennen tuotteen palauttamista ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@sailtech.fi.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@sailtech.fi sekä puhelimitse numerossa 09 6024950 tai 040 5671761 ma-pe klo 9-16.

SmartBoat One Dr. Sails

Tilaa uutiskirjeemme ja saat 15% alennuksen seuraavasta normaalihintaisesta ostoksestasi!

Minua kiinnostaa