Toimitus- ja käyttöehdot

TOIMITUS – JA KÄYTTÖEHDOT

YLEISTÄ

Verkkokauppamme toimittaa tilauksia Manner-Suomeen ja muualle Eurooppaan EU-alueelle.

Asioidakseen verkkokaupassa asiakkaan on oltava vähintään 15-vuotias. Alaikäisten ostoksille edellytetään huoltajan suostumus. Alaikäinen voi maksaa vain verkkopankin kautta, luotto-ostojen ikäraja on 18 vuotta.

Tuotteiden hinnat ovat euromääräisiä (EUR) ja sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä käsittely- tai lähetyskuluja. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, mutta tilaushetkellä ilmoittamamme hinnat ovat voimassa asiakkaan koko ostoprosessin ajan.

Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan sitä, että tuotteen ilmoitettu hinta poikkeaa selvästi ja merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta esim. jos tuotteelle on virheellisesti ilmoitettu hinta 12,50 kun sen oikea hinta on 125,00 tai tuotteella ei ole hintaa ollenkaan.

Sailtech.fi –verkkokaupalla on oikeus yksittäisissä tapauksissa hylätä asiakkaan tilaus. Verkkokauppa ei takaa tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Jos tilattu tuote on loppuunmyyty tai se toimitetaan myöhäisempänä ajankohtana, ilmoitamme siitä sähköpostiviestillä.

Normaali toimitusaika on 2-6 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Osapuolia sitova sopimus syntyy, kun asiakkaalle on lähetetty erillinen tilausvahvistus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Vahvistus tehdään heti kun verkkokauppa on vastaanottanut tilauksen ja maksaminen on suoritettu onnistuneesti.

Maksuturvan tarjoama Ostajan Apulainen auttaa sinua kaikkiin tilaukseen liittyvissä asioissa. Lue lisää ->

Lisäksi tarjoamme vaihtoehdon muuttaa maksutapaa, jo maksetun ostoksen kohdalla. Maksutavan voi muuttaa erämaksuksi – tätä varten vaaditaan hyväksytty luottopäätös, josta vastaa Collector Payments Finland Oy. Mikäli luottopäätös on positiivinen, maksetaan jo maksetun ostoksen summa takaisin alkuperäisen maksutavan mukaisesti asiakkaan tilille tai kortille. Maksutapa muuttuu Erämaksuksi ja maksussa sovelletaan Erämaksun ehtoja.

TILAAMINEN

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme valikoimasta siirtämällä halutun tuotteen/tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisällön kassapalvelussa. Voit muokata tilaustasi lisäämällä tai poistamalla tuotteita siihen saakka kunnes olet hyväksynyt maksun kassapalvelussa.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä asiakas- ja suoramarkkinointiin. Voit kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointitarkoituksiin ilmoittamalla asiasta meille. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy.

Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Apulaiseen, jossa voit hoitaa mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon sekä maksutavan muutoksen ympäri vuorokauden.

Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajan pituudesta ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

Lue lisää Maksuturva-palvelun käytöstä »

MAKSUTAVAT

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard) Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja Danske Bankin MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Maksuturva Group Oy yhteistyössä Payment Highway Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Maksuturva Group Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highway Oy:n toimesta.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi

www.maksuturva.fi

Maksaminen Pivo-sovelluksella

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).

Pivo- käyttäjä voi myös hakea Pivo-maksuaikaa applikaation kautta. Pivo- maksuaika on 1000 euron luotto, jolla voi maksaa Pivo-sovelluksen kautta. Luottopäätöksen Pivo- käyttäjä saa heti ja luoton myöntää Arvato Finance. Pivon maksuaika on korotonta keskimäärin 30 päivää, ja ostaja saa laskun suoraan sähköpostiinsa. Maksuajan voi myös pilkkoa pienempiin eriin.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Maksaminen Siirto-sovelluksilla

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: +358 (0)9 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Joustoa maksuaikaan Maksuturvan Älykäs Laskulla tai Erämaksulla

Maksuturvan Älykäs Lasku ja Erämaksu antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista ennen sen maksamista. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita kertaluoton, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät.

Maksuturvan Älykäs Laskulla maksuaikaa

Maksuturvan Älykäs Laskulla saat 14 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi, joten voit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen maksamista. Maksutapa on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma on 20–2000 euroa.

Maksaaksesi Maksuturvan Älykäs Laskulla tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi. Jos haluat maksaa laskun sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, voit tehdä erämaksusopimuksen osoitteessa bill.collectorpayments.fi. Sen jälkeen maksat saamallasi laskulla vain erämaksusopimuksen mukaisen ensimmäisen kuukausierän. Saat laskusi mukana lisää tietoa erämaksusta.

Maksuturvan Älykäs Erämaksulla tasoitusta talouteen

Maksuturvan Älykäs Erämaksu on kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle. Tällöin valitset ostoksen yhteydessä sinulle parhaiten sopivan kuukausisumman annetuista vaihtoehdoista ja teet erämaksusopimuksen. Erämaksu on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma 30–2000 euroa.

Erämaksussa on kyse kertaluotosta, joka tarkoittaa sitä, että saat sen avulla lisää maksuaikaa yhdelle ostotapahtumalle, mutta et sitoudu pysyvään luottosuhteeseen. Luotto hoidetaan sovitun ajan kuluessa maksamalla vähintään sovittu summa kuukausittain. Tutustuthan luottoehtoihin huolellisesti ennen kuin hyväksyt sopimuksen.

Erämaksuun tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen tapahtuu ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.

Kun olet vahvistanut ostotapahtuman, saat kuukausittain laskun sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi, kunnes luotto on maksettu. Osoitteessa bill.collectorpayments.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3,95 € ja luoton korko on 22 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 000 € esimerkkiluotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 35,92 %. Esimerkkiostoksen luotollinen kokonaissumma 12 kk maksuajalla on siis 1 158,04 €.

 

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyvissä asioissa

Laskun ja kertaluoton myöntää Collector Payments Finland Oy. Collector Bankin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

Verkkopalvelu: bill.collectorpayments.fi

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin 9–17 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat ostoksesi kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Bankille automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen rahanpalautus@collectorpayments.com, otsikolla Collector Payments Finland Oy/suorituksen palautus.

Henkilötiedot ja luottopäätös

 Laskuun ja erämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Collector Payments Finland Oy varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa myös mahdollinen historiasi Collector Bankin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista Collector Bankin asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin.

Maksutapaa käyttäessäsi henkilöllisyytesi voidaan varmentaa pankkitunnuksillasi tupas-varmennepalvelun avulla. Varmennepalvelussa käytettävissäsi ovat pankeista Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, S-pankki sekä Ålandsbanken. Asiointi on mahdollista myös mobiilivarmennetta käyttämällä.

Luottoehdot

Laskun ja kertaluoton myöntäjä sekä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä on Collector Payments Finland Py, PL 79, 00101 Helsinki. Myönteisen luottopäätöksen jälkeen lasku tai kertaluotto siirtyy Collector Payments AB:lle. Lisätietoja, muun muassa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät osoitteesta bill.collectorpayments.fi.

Voit tutustua laskun ja erämaksun yleisiin luottoehtoihin ja tallentaa ne itsellesi oheisesta linkistä: yleiset luottoehdot.
Katso myös: vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.  Lisäksi saat Maksuturva Group Oy:n maksuvahvistusviestin, jonka kautta pääset seuraamaan toimituksen etenemistä ja hallinnoimaan tilaustasi Ostajan Apulaisen avulla. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

TOIMITUSTAVAT JA HINNAT

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Suomessa tehdyt yli 150 euron tilaukset toimitamme ilmaiseksi.

Nouto myymälästä 0,00 €

Tilauksen voit noutaa Henri Lloyd Storesta (Kasarmikatu 46-48, 00130 Helsinki) myymälän aukioloaikoina (ma-pe klo 11-18, la klo 11-16). Tilausta noutaessasi sinun pitää todistaa henkilöllisyytesi tai ottaa mukaasi tilauksen kuitti/tilausvahvistus.

Nouto noutopisteestä Lauttasaaresta 0,00 €

Tilauksen voit noutaa myös Sail Tech Oy:n noutopisteestä/varastosta (Veneentekijäntie 10, 00210 Helsinki) varaston aukioloaikoina (ma-pe klo 8-16). Tilausta noutaessasi sinun pitää todistaa henkilöllisyytesi tai ottaa mukaasi tilauksen kuitti/tilausvahvistus.

Nouto Postin toimipisteestä 5,95 €

Tilaus toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla lähetyksen saapumisesta. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

Nouto Postin SmartPOST -pakettiautomaatista 5,95 €

Voit noutaa tilauksen valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Tilauksen saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti.

Postin Kotiintoimitus 10,90 €

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.  Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

Toimitus Suomen ulkopuolelle EU-alueelle 15,00 €

Suomen ulkopuolelle EU-alueelle toimitettavat tilaukset hoitaa Postnord.

 PALAUTUKSET

Kaikilla tilaamillasi tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee myös ALE-tuotteita.

Normaalin palautusoikeuden lisäksi Ostajan Apulainen- palvelu antaa sinulle mahdollisuuden peruuttaa ja palauttaa tuotteita erikseen ilmoitetun tarkistusajan sisällä ennen kuin rahasi tilitetään maksupalvelusta verkkokauppiaalle.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen.

Palauttaminen on maksullista lukuun ottamatta Henri Lloyd Storeen (Kasarmikatu 46-48, 00130 Helsinki) tehtävää palautusta myymälän aukioloaikoina (ma-pe klo 11-18, la klo 11-16) tai Lauttasaaren noutopisteeseen/varastoon (Sail Tech Oy, Veneentekijäntie 10, 00210 Helsinki) varaston aukioloaikoina (ma-pe klo 8-16). Muuten palautusosoite on Sail Tech Oy/Asiakaspalautukset, Veneentekijäntie 10, 00210 Helsinki.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia, ja alkuperäisten hintalappujen sekä etikettien tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Saat sovittaa tuotteita kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen tai pakkauksen myyntikunnon kärsimättä. Jos olet kuitenkin ottanut tuotteen käyttöösi, vastaat tavaran arvon alentumisesta. Tavaran arvon alentuminen määritellään kohtuuden mukaan. Vaatteiden ja kenkien osalta arvo voi alentua hyvin lyhyenkin käytön jälkeen olennaisesti. Jos tuote on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tavarasta sen koko arvolla. (KSL 6:18.2)

Miten palautetaan?

  1. 1.     Tee sähköinen palautusilmoitus

Klikkaa tilauksen yhteydessä Maksuturvalta saamasi sähköpostiviestin Ostajan Apulainen -linkkiä. Valitse toiminto, seuraa palvelun ohjeita ja ilmoita palautettavat tuotteet.

  1. 2.     Pakkaa palautuslähetys ja liimaa palautusosoitetarra pakettiin

Pakkaa palautettavat tuotteet ja palautusilmoitus –lomake alkuperäiseen lähetyspakkaukseen. Palautettavan tuotteen tulee olla hyvin pakattu ja alkuperäispakkauksessaan. Liimaa lähetyksen mukana tullut palautusosoitetarra näkyvälle paikalle pakettiin.

  1. 3.     Vie palautuslähetys Postin toimipisteeseen

Lähimmän Postin toimipisteen löydät osoitteesta www.posti.fiPalauttaminen on maksullistajoten sinun tulee maksaa palautuksen lähetyskulut. Pyydä palautuslähetyksestä kuitti palvelupisteestä ja säilytä se. Kuitti on tosite tuotteen palautuksesta.

  1. 4.     Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi palauttaa myös myymälään Henri Lloyd Storeen myymälän aukioloaikoina tai Sail Tech Oy:n noutopisteen/varaston aukioloaikoina veloituksetta.

Täytäthän palautuslomakkeen etukäteen, niin palautus sujuu helpommin. Muista ottaa myös tilausvahvistus tai kuitti mukaasi.

Huomaathan, että myymälän kassalla tai Lauttasaaren noutopisteessä ei makseta rahapalautusta, vaan hyvitys tapahtuu kuten normaalisti verkkokaupassa.

Käsittelemme palautuksesi mahdollisimman pian. Palautuksen saapuminen varastollemme voi kestää 5-10 arkipäivää. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, kuittaamme peruutuksen, jonka jälkeen Maksuturva hyvittää rahasi takaisin. Mikäli olet tilannut tuotteita laskulla tai osamaksulla, saat laskun kun olemme käsitelleet palautuksesi.

Laskun ja kertaluoton myöntää Collector Payments Finland Oy. Collector Bankin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

Verkkopalvelu: bill.collectorpayments.fi

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin 9–17 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat ostoksesi kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Bankille automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen rahanpalautus@collectorpayments.com, otsikolla Collector Payments Finland Oy/suorituksen palautus.

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyvissä asioissa

Laskun ja kertaluoton myöntää Collector Payments Finland Oy. Collector Bankin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.

Verkkopalvelu: bill.collectorpayments.fi

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin 9–17 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

VAIHTO

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa tai väriä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme store@henrilloyd.fi. Varmistamme, että haluamaasi kokoa tai väriä on jäljellä ja varaamme tuotteen sinulle. Vaihdoista ei tarvitse ilmoittaa Maksuturvan palveluun, vaan tuotteen postittaminen Postin palautuspalvelulla palautusosoitteeseen riittää. Liitä pakettiin vielä yhteystietosi ja mihin kokoon tai väriin tuote vaihdetaan.Tuotteen vaihtamisesta emme peri lähetyskuluja.

REKLAMAATIOT

Jos haluat reklamoida verkkokaupasta ostamastasi tuotteesta, niin ennen tuotteen palauttamista ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla store@henrilloyd.fi tai puhelimitse myymäläämme sen aukioloaikoina (ma-pe klo 11-18, la klo 11-16) puh. 09 6121166.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostitse osoitteessa store@henrilloyd.fi sekä puhelimitse numerossa 09 6121166 ma-pe klo 11-17 ja  la klo 11-15.

 RIITOJEN RATKAISU

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Henri Lloyd Dr. Sails

Henri-Lloyd Store

Kasarmikatu 46-48
Helsinki 00130

Puh: 09 612 116 6

store@henrilloyd.fi

Avoinna
arkisin 11–18
la 11–16

Tilaa uutiskirjeemme ja saat 15% alennuksen ostoksistasi!


MINUA KIINNOSTAA